Підгородненська міська об'єднана територіальна громада
Дніпровський район, Дніпропетровська область
Рішення виконкому
від 07 жовтня 2021р. № 309
Про схвалення прогнозу бюджету Підгородненської міської територіальної громади на 2022-2024 роки
Опубліковано 13 жовтня 2021

Відповідно до статті 751 Бюджетного кодексу України, статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Підгородненської міської ради

 

ВИРІШИВ:

 1. Схвалити прогноз бюджету Підгородненської міської територіальної громади на 2022 -2024 роки (додається).

2. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.



Міський голова                                                                                   Андрій ГОРБ












Додаток

розпорядження голови

Підгородненської міської ради

25 серпня 2021 року   № 77

 

 

Прогноз

бюджету Підгородненської міської територіальної громади

(найменування бюджету адміністративно-територіальної одиниці)

на 2022-2024 роки

(середньостроковий бюджетний період)

(04568000000)
(код бюджету)

Загальна частина

Прогноз бюджету Підгородненської міської територіальної громади на 2022 -2024 роки (далі – Прогноз) розроблений на основі норм чинного Бюджетного та Податкового кодексів України, побудованих на принципах децентралізації фінансів, поліпшення умов ведення бізнесу та зміцнення фінансової основи місцевого самоврядування, ґрунтується на положеннях Програми діяльності Кабінету Міністрів України, Цілей сталого розвитку України на період до 2030 року, Стратегії економічної безпеки України на період до 2025 року, Національної економічної стратегії на період до 2030 року, з урахуванням  постанови Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 № 548 «Про схвалення Бюджетної декларації на 2022 -2024 роки» та взятої до відома Постанови Верховної Ради України від 15.07.2021 №1652-IX, а також розподілу міжбюджетних трансфертів між місцевими бюджетами на 2022-2024 роки, врахованих у граничних показниках видатків та надання кредитів державного бюджету до Бюджетної декларації.

Запровадження середньострокового бюджетного планування сприятиме забезпеченню фінансової стабільності та зміцненню економічного зростання у

середньостроковій перспективі. Спрямоване на забезпечення економічного зростання та сталого розвитку громади.

Метою прогнозування бюджету міської територіальної громади на 2022 - 2023 роки є створення дієвого механізму управління бюджетним процесом, встановлення зв’язку між стратегічними цілями та можливостями бюджету міської територіальної громади у середньостроковій перспективі, забезпечення прозорості, передбачуваності та послідовності бюджетної політики.

Основними завданнями Прогнозу на середньострокову перспективу є: забезпечення реалізації заходів з ефективного використання економічного потенціалу; пітримка структурних реформ в реальному секторі економіки; залучення інвестицій в економіку; зміцнення фінансово-економічної самостійності бюджету; підвищення ефективності управління бюджетними коштами; опдальша оптимізація бюджетних видатків; удосконалення системи результативних показників з метою підвищення якості надання послуг у відповідних сферах.

Прогноз бюджету міської територіальної громади базується на принципах збалансованості, обґрунтованості, ефективності та результативності .

Прогноз бюджету громади на 2022-2024 роки включає індикативні прогнозні показники бюджету за основними видами доходів, фінансування, видатків і кредитування за бюджетними програмами, які забезпечують протягом декількох років виконання інвестиційних проєктів, взаємовідносин з іншими бюджетами.

Під час реалізації Прогнозу очікується, що бюджетні нововведення забезпечать бюджетну самостійність та фінансову незалежність бюджету, сприятимуть створенню реального підгрунтя для виконання органами місцевого самоврядування своїх повноважень в частині надання якісних суспільних послуг та ефективному функціонуванню бюджетної системи.

Разом з тим показники Прогнозу можуть перебувати під впливом потенційних чинників як макроекономічного середовища, так і спонтанних дій чи рішень центральних органів влади.

В умовах складної фінансово-економічної ситуації в країні та обмеженості бюджетних ресурсів на порядку денному місцевої влади гостро стоїть завдання всебічного наповнення дохідної частини бюджету міської територіальної громади, проведення заходів, спрямованих на економію бюджетних коштів, підвищення результативності та ефективності бюджетних видатків, посилення бюджетної дисципліни та контролю за витратами бюджету, здійснення пріоритетних видатків в межах наявного бюджетного ресурсу.

Під час реалізації прогнозу очікується, що бюджетні нововведення забезпечать бюджетну самостійність та фінансову незалежність бюджету міської територіальної громади, сприятимуть створенню реального підґрунтя для виконання місцевими органами влади своїх повноважень в частині надання якісних соціальних послуг та ефективному функціонуванню бюджетної системи.

Показники Прогнозу можуть змінюватись внаслідок:

- підвищення фактичних цін і тарифів на енергоносії понад рівень, визначений у Бюджетній декларації;

- прийняття центральними органами рішень, які призводять до збільшення видатків місцевих бюджетів, без передачі відповідного фінансового ресурсу на їх виконання;

- невиконання доходної частини внаслідок невиконання цілей розвитку, визначених у стратегії громади;

- фактичне перевищення рівня споживчих цін та цін виробників порівняно з рівнем, прийнятим у Бюджетній декларації;

- визначення міжбюджетних трансфертів (освітня субвенція, базова дотація, додаткові дотації) в обсягах, що не забезпечують фінансування установ на рівні, визначеному законодавством;

- зміни порядків використання трансфертів, які призводять до погіршення стану забезпечення заходів, що здійснюються за рахунок цих трансфертів, чи вимагають додаткових видатків з бюджету громади.

Мінімізація зазначених ризиків практично не залежить від зусиль громади, тому у разі їх виникнення Прогноз потребуватиме кардинальної зміни, оскільки у разі відсутності належної компенсації з центрального бюджету призведе до погіршення рівня забезпеченості власних та делегованих повноважень, скорочення існуючої мережі установ, що надають соціальні послуги жителям громади чи згортання низки проектів, які вже реалізуються чи плануються до виконання.

Хоча Прогноз є виключно орієнтиром для складання проекту бюджету міської територіальної громади, фактичні показники проекту бюджету на конкретний плановий бюджетний період відрізнятимуться від аналогічних показників, що містяться у Прогнозі, оскільки базуватиметься на детальних, а

не узагальнених розрахунках обсягів видатків, обґрунтованих головними розпорядниками коштів бюджету громади відповідно до вимог Інструкції з підготовки бюджетних запитів, та конкретних обсягів трансфертів з державного бюджету і умов їх використання в плановому бюджетному періоді.

Прогнозні показники бюджету міської територіальної громади на 2022-2024 роки є основою для складання головними розпорядниками коштів бюджету міської територіальної громади планів своєї діяльності та регіональних програм.

При здійснені прогнозу бюджету міської територіальної громади на 2022 - 2024 роки застосовані основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України на відповідні роки, які використовувалися під час розроблення проєкту Державного бюджету України на 2022 рік:

індекс споживчих цін (грудень до грудня попереднього року)

2022 рік – 106,2 відсотка, 2023 рік – 105,3 відсотка;2024 рік- 105,0 відсотка.

індекс цін виробників промислової продукції (грудень до грудня попереднього року)

2022 рік – 107,8 відсотка, 2023 рік – 106,2 відсотка, 2024 рік- 105,7 відсотка

        

 II. Основні прогнозні показники економічного та соціального розвитку

          Під час розроблення  Прогнозу враховано основні прогнозні  макропоказники економічного і соціального розвитку України та  стан економічного та соціального розвитку територіальної громади в поточному році та на 2022-2024 роки.

         Основні види господарської діяльності територіальної громади – це підприємства/установи, що представляють різні види економічної діяльності, зокрема харчової промисловості, фермерські господарства, підприємства, які надають туристичні послуги, АЗС, підприємства по продажу сільськогосподарської техніки.

До бюджетоутворюючих підприємств, які знаходяться на території громади відносяться:

за відсотком надходження ПДФО: АТ «ДТЕК Дніпровські елетромережі» (до бюджету громади – 22,9%, підприємства комунальної власності громади (міська рада, школи, дитячі садочки, КП ЕТС);

за відсотком надходження плати за землю  АТ «ДТЕК Дніпровські елетромережі» (34,7%), АТ «Укрзалізниця»(РФ «Придніпровська залізниця»АТ «УЗ»)-35,9%;

При формуванні показників міського бюджету на 2022-2024 роки враховано відповідно до Бюджетної декларації  збільшення розміру мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму для працездатних осіб та посадового окладу працівника 1-го тарифного розряду:

–  мінімальна заробітної плати станом на 01.01.2022 року встановлюється в обсязі  6500 грн. (темпи росту на 8,3% до 2021 року), з 01.10.2022 року – 6700 грн. (темпи росту на 3,1% ); на 01.01.2023 року в обсязі 7176 грн. (темпи росту на 7,1% до 2022 року);  на 01.01.2024 року  – 7665 грн.( темпи росту на 6,8% до 2023 року);

–  прожитковий мінімум для працездатних осіб станом на 01.01.2022 року встановлюється в обсязі  2481 грн. (темпи росту на 9,3% до 2021 року); на 01.01.2023 року в обсязі 2684 грн. (темпи росту на 8,2% до 2022 року);  на 01.01.2024 року  – 2880 грн.( темпи росту на 7,3% до 2023 року);

–   розмір посадового окладу працівника 1-го тарифного розряду встановлюється станом на 01.01.2022 року в обсязі 2983 грн. (ріст на 11,7% до 2021 року), з 01.10.2022 року – 2982 грн.(ріст на 3,1%); на 01.01.2023 року – 3193 грн. (ріст на 7,1% до 2022 року);  на  2024 року – 3411 грн. ( ріст на 6,8% до 2023 року).

          Основні  макропоказники  економічного і соціального розвитку України  у    

                                                    2020 – 2024 роках 

Назва

2020р

2021р

2022 р

2023р

2024р


  Звіт

Очікуване

            Прогноз

Валовий внутрішній продукт: у відсотках до попереднього року

96,0

104,1

103,8

104,7

105,0

Індекс споживчих цін (ІСЦ): грудень до грудня попереднього року, відсотки

105,0

108,9

106,2

105,3

105,0

Індекс цін виробників (ІЦВ): грудень до грудня попереднього року, відсотки

114,5

117,0

107,8

106,2

105,7

Експорт товарів та послуг у відсотках до попереднього року

95,5

108,8

106,5

107,7

107,9

Імпорт товарів та послуг у відсотках до попереднього року

82,1

115,6

109,2

109,4

108,6

Облікова ставка Національного банку України, відсотків річних на кінець періоду

6,0

7,5

7,0

5,5

5,2

Обмінний курс гривні до долара США, гривень за долар США в середньому за період

27,0

28,0

28,6

28,8

29,2

 

III. Загальні показники бюджету

        Прогноз бюджету на 2022-2024 роки включає прогнозні показники бюджету громади за основними видами доходів, фінансування, видатків і кредитування, а також прогнозні показники за бюджетними програмами, які забезпечують виконання інвестиційних проєктів. Зазначені показники є основою для складання головними розпорядниками бюджетних коштів планів своєї діяльності, місцевих програм та формування  показників проєкту бюджету міської територіальної громади на 2022 рік. Формування проєкту бюджету на відповідний рік здійснюватиметься з урахуванням змін основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку громади, а також змін у нормативно-правовій базі.

        Обсяг ресурсу бюджету Підгородненської міської територіальної громади на 2022-2024 роки прогнозується 203768474 гривні, 213717859 гривень та  223635482 гривні відповідно. У співставних умовах середньорічний темп росту надходжень та витрат складає 4,8%. Загальні показники надходжень до бюджету та граничні показники видатків бюджету наведені у додатку 1 до проєкту прогнозу бюджету.


 

IV. Показники доходів міського бюджету

         Прогноз дохідної частини бюджету громади розроблено відповідно до норм бюджетного та податкового законодавства, основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України та територіальної громади, особливостей податкової політики, передбачених Бюджетною декларацією на 2022-2024 роки, положень нормативно-правових актів міської  ради про встановлення місцевих податків і зборів.

        З метою розширення податкової бази та залучення додаткових надходжень до бюджету громади визначено такі пріоритетні завдання:

  • сприяння розвитку бюджетоутворюючих підприємств, розширенню діючих виробничих потужностей, збільшенню виробництва продукції;
  • створення сприятливих умов для стабільної та ефективної роботи суб’єктів підприємницької діяльності, поліпшення бізнес-клімату;
  • поліпшення економічних, правових та організаційних умов для залучення інвестиційних ресурсів та задіяння земельного потенціалу громади.

       Для виконання пріоритетних завдань передбачається здійснити наступні заходи:

  •   проведення  роз’яснювальної роботи серед населення через засоби масової інформації щодо соціального значення легалізації праці та заробітної плати, дотримання норм законодавства в частині оплати праці у розмірі не менше мінімальної заробітної плати, обов’язкового декларування доходів та сплати податків. Очікуваний результат – підвищення рівня зайнятості та соціального забезпечення населення, зростання надходжень податку на доходи фізичних осіб;
  • організація реєстрації фізичних осіб-підприємців у доступній формі та у найкоротші терміни, що очікувано розширить сфери діяльності малого бізнесу, збільшить надходження єдиного податку;
  • провести інвентаризацію земельних ділянок, здійснити перегляд укладених договорів оренди земельних ділянок на предмет відповідності розміру орендної плати нормам Податкового кодексу України, що забезпечить задіяння земельного потенціалу громади для залучення інвестицій, збільшення надходжень плати за землю;
  •  проводити моніторинг податкового боргу платників податків до бюджету та провести претензійно-позовну роботу щодо його зменшення.

   Прогнозні  показники  доходів  бюджету  сформовані  на  основі  існуючої

податкової бази та реалізації пріоритетних завдань із розширення її потенціалу. При формуванні дохідної частини міського бюджету були враховані  фактичні надходження за 2020 рік, планові показники на 2021 рік та прогнозні показники на 2022-2024 роки.

       Показники  доходів  бюджету  громади  наведені  в додатку 2 до прогнозу бюджету.

     В  структурі   доходів   найбільшу   частку   становитимуть   податкові   

та неподаткові надходження – майже 60 %; міжбюджетні трансферти –  40 %.

     Основними джерелами доходів загального фонду міського бюджету на

2022-2024 роки залишаються  податок та збір на доходи фізичних осіб, єдиний податок та податок на майно (нерухомість, земля),акцизний податок. що становлять відповідно 41%, 39% та 19% від прогнозного показника доходів.

         Як і в попередні періоди,  найбільшу питому вагу у надходженнях  податку та збору на доходи фізичних осіб займає податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати.  Прогноз надходжень з податку на доходи фізичних осіб розраховано відповідно до єдиної ставки (18 %) оподаткування доходів фізичних осіб, сталого підвищення мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму, подальшого зростання середньомісячної заробітної плати найманих працівників шляхом збільшення продуктивності праці, легалізації виплати заробітної плати. Темпи росту податку на доходи фізичних осіб (в цілому по всіх видах надходжень податку) прогнозуються у 2022 році на рівні 6,0%, у 2023 році – на 7,0% та у 2024 році – на 7,2%. Найбільшими платниками   податку та збору на доходи фізичних осіб є: Підгородненська міська рада, Відділ освіти , КЗ «Підгородненський НВК №4», Спаська ЗОШ , КЗ ПЗОШ №2.

         Прогнозний обсяг єдиного податку  на 2022-2024 роки розраховано з урахуванням положень Податкового кодексу України, фактичних надходжень, кількості платників, ставок встановлених рішенням Підгородненської міської ради від 01 липня 2021 року № 805-6/8, а також застосування з 2024 року індексації нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарських угідь для цілей оподаткування єдиним податком четвертої групи відповідно до Бюджетної декларації. Темпи росту єдиного податку прогнозуються у 2022 році на рівні 6,7 %, у 2023 році – на 7,1 % та у 2024 році – на 7,4 %. Найбільшими платниками единого податку є: ТОВ ГЕОСПЕКТР-7, ТОВ ДНІПРО-СКАН, ТОВ Агро буд-Груп, ТОВ ІНЕКОТЕХ України, ПП ЛОГІСТИЧНА КОМПАНІЯ УСПІХ, ТОВ СПЕЦЕНЕРГОАВТОМАТИКА, ПП «Дніпровський аналітичний центр ідентифікації», ФГ ГАЙВАРОНСЬКОГО А.І., ТОВ «АГРОПОЛЮС-ДНІПРО, ТОВ «АГРОФІРМА-ДНІПРО».

      Розрахунок прогнозної суми податку на майно, в частині плати за землю

 на 2022-2024 роки проведено за підсумками фактичних надходжень за попередні роки, за ставками, визначеними рішеннями міської  ради, щодо земельного податку, орендної плати, з урахуванням перегляду договорів оренди земельних ділянок в частині збільшення розміру орендної плати, поновлення строку дії договорів оренди, прийняття рішень про встановлення факту користування земельною ділянкою без оформлення правовстановлювальних документів та оновлення нормативно - грошової оцінки земель населених пунктів громади з 01.01.2022 року в місті Підгородньому, селах Спаське, Дмитрівка, Хуторо-Губиниха.  Темпи росту  плати за землю прогнозуються у 2022 році на рівні 5,1 %, у 2023 році – на 3,8 %, у 2024 році – на 5,0 %.  Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збір на 2022-20224 роки прогнозуються з урахуванням збільшення ставок податку, які встановлені рішеннями Підгородненської міської  ради від 01 липня 2021 року № 807-6/8, та темпів зростання мінімальної заробітної плати. Найбільшими платниками податку на майно є: ТОВ «Епіцентр К», ПАТ „Тернопільський кар”єр”, ТОВ „Україна”, ПРАТ «Підволочиськгаз», ТОВ «Готем», ПАТ „Хмельницькрибгосп”, ПАТ „Укрзалізниця”, ТОВ „Підволочиськ зерно”, ТОВ «Млинівці», ТОВ „Агрофірма „Медобори”,  ФГ „Підволочиськ – Агро”, ТзОВ „Надрабудінвест”, ТОВ “Агро-Рось”, ФГ „Берегиня-1”, ТОВ „Тернопільавтотранс”, Підволочиське Райст.

     Впровадження   послідовної   та   передбачуваної  податкової  політики на

 державному рівні та на території громади в середньостроковому періоді дозволить забезпечити середньорічний приріст доходів загального фонду бюджету на 6%.

    Основними   джерелами  надходжень  спеціального   фонду   міського

бюджету є власні надходження бюджетних установ та кошти від продажу землі.

         Прогноз по надходженнях від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, відповідно до пропозицій наданих відділом комунальної власності та земельних відносин міської ради, складає на 2022 рік 1600000 гривень (137,7% до 2021 року), на 2023 рік 300000 гривень (18,8% до 2022 року), на 2024 рік 300000 гривень (100% до 2023 року).

     З метою підтримки окремих пільгових категорій осіб та сприяння розвитку господарського потенціалу суб’єктів господарювання (комунальних підприємств) та неприбуткових підприємств, що утримуються за рахунок бюджету, рішенням міської ради №805-6/8 від 01 липня 2021 року надані пільги юридичним особам зі сплати земельного податку та фізичним особам зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки рішенням міської ради №807-6/8 від 01 липня 2021 року .

 

         V. Показники фінансування бюджету, показники місцевого боргу

         Показники фінансування  бюджету на 2022-2024 роки не прогнозуються - додаток 3.

             VІ. Показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету 

Під час формування видаткової частини бюджету Підгородненської міської територіальної громади у середньостроковому періоді основним прагненням є досягнення цілей державної політики в межах ресурсних можливостей бюджету територіальної громади, спрямовування коштів на заходи відповідно до їх пріоритетності та актуальності, а також з урахуванням економного використання коштів за діючими бюджетними програмами.

Прогнозні показники видатків та кредитування бюджету Підгородненської міської територіальної громади на 2022 – 2024 роки відображені на підставі поданих головними розпорядниками коштів пропозицій до Прогнозу, а саме:

 граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам коштів – додаток 6;

 граничні показники видатків бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету – додаток 7.

В процесі формування видаткової частини бюджету враховані прогнозні розміри мінімальної заробітної плати та посадового окладу працівника першого тарифного розряду Єдиної тарифної сітки на 2022-2024 роки відповідно до Бюджетної декларації, прийнятої Верховною Радою України 15 липня 2021 року:




Мінімальна заробітна плата

Посадовий оклад працівника І тарифного розряду ЄТС

грн

темпи приросту, %

грн

темпи приросту, %

з 01 січня 2022 року

6500


2893


з 01 жовтня 2022 року

6700

3,1

2982

3,1

з 01 жовтня 2022 року

7176

7,1

3193

7,1

з 01 січня 2024 року

7665

6,8

3411

6,8








В першу чергу при формуванні видаткової частини прогнозу бюджету враховано вимоги статті 77 Бюджетного кодексу України щодо забезпечення потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами та комунальними некомерційними підприємствами охорони здоров’я.

Враховані також обсяги видатків, необхідні для забезпечення стабільної роботи установ та закладів соціально – культурної сфери, надання соціальних гарантій для малозахищених категорій громадян, підтримки в належному стані об’єктів житлово – комунального господарства, інших об’єктів інфраструктури громади, впровадження заходів з енергозбереження (енергоефективності), виконання в межах фінансових можливостей селищних цільових (комплексних) програм.


Державне управління

Пріоритетними завданнями апарату міської ради та її виконавчого органу є належне фінансове забезпечення функціонування органів місцевого самоврядування для здійснення ними повноважень, визначених Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими нормативно-правовими актами. У 2022 та 2023-2024 роках передбачається здійснити заходи щодо:

— забезпечення прозорості, відкритості в діяльності органів місцевого самоврядування, подальший розвиток свободи слова і думки;

— впровадження сучасних інформаційних технологій в діяльності місцевого самоврядування;

— забезпечення повноцінного виконання повноважень Підгородненської міської ради згідно з чинним законодавством;

 — подальшого розвитку створеної прозорої системи в прийнятті рішень органами місцевого самоврядування;

— створення належних умов для реалізації органами місцевого самоврядування прав та повноважень, визначених чинним законодавством України

 

Освіта

 Цілі державної політики у сфері освіти реалізуються головним розпорядником бюджетних коштів – Відділом освіти Підгородненської міської ради (додаток 6) та у середньостроковій перспективі будуть направлені на:

зміцнення матеріально-технічної бази дошкільних навчальних закладів,

          забезпечення закладів загальної середньої освіти сучасним навчальним обладнанням та оновлення матеріально-технічної бази;

забезпечення державних гарантій з оплати праці працівникам бюджетних установ;

організація оздоровлення учнів загальноосвітніх шкіл;

організація харчування та придбання медикаментів.

побудова освітньої мережі у відповідності до наявних ресурсів.

Основні результати, яких планується досягти:

створення нового освітнього середовища, яке відповідає вимогам сьогодення;

забезпечення доступної дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти з урахуванням демографічних та економічних реалій;

сприяння підвищенню мотивації учнів до навчання, а вчителів - до професійного розвитку;

Реалізація освітніх послуг буде здійснюватися через існуючу мережу освітніх закладів, яка включає 4 закладів дошкільної освіти, 6 установ загальної середньої освіти, 1 установа позашкільної освіти.

Охорона здоров’я

Цілі державної політики у сфері охорони здоров’я направлені на перехід від утримання мережі комунальних закладів охорони здоров’я (ліжок, персоналу) до оплати реальних результатів діяльності цих закладів – фактично наданих пацієнтам медичних послуг та на місцевому рівні здійснюються головним розпорядником бюджетних коштів. Головним розпорядником бюджетних коштів є Підгородненська міська рада (додаток 6).

Граничний обсяг видатків головним розпорядником бюджетних коштів направлено на реалізацію наступних бюджетних програм:

КПКВ 2110 «Первинна медична допомога населенню» – реалізує   Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Підгородненської міської ради" .

 Основні результати, яких планується досягти:

підвищення рівня медичного обслуговування населення;

запровадження нових підходів до організації роботи закладів охорони здоров’я та їх фінансового забезпечення;

подальший розвиток системи медичного обслуговування населення та реформування системи охорони здоров’я;

зниження рівнів загальної захворюваності населення.

 

Соціальний захист та соціальне забезпечення

Основними цілями реалізації державної політики у сфері соціального захисту та соціального забезпечення на 2022-2024 роки є підвищення ефективності управління бюджетними коштами на підтримку соціально вразливих верств населення, подальше реформування сфери надання соціальних послуг та соціального захисту.

Прогнозні граничні показники бюджету Підгородненської міської територіальної громади по видатках на фінансування галузі «Соціальний захист та соціальне забезпечення» на 2022-2024 роки передбачаються  головному розпоряднику коштів, а  саме: Підгородненської міської ради. За рахунок коштів бюджету міської територіальної громади у середньостроковому періоді планується утримувати Комунальний заклад «Центр надання соціальних послуг Підгородненської  міської  ради».

Крім того, на 2022 – 2024 роки плануються видатки на реалізацію міської програми соціального захисту населення.

Завданнями на 2022-2024 роки є:

забезпечення максимальної адресності та наближеності надання відповідної соціальної підтримки тим, хто її потребує;

прозорість та доступність в отриманні соціальної підтримки;

надання соціальної підтримки особам, які опинились в складних життєвих обставинах.

Основні результати, яких планується досягти:

 посилити соціальний захист окремих категорій громадян Підгородненської громади, ефективно спрямувати відповідні грошові кошти на підтримку найбільш незахищених верств населення, для яких пільги і гарантії є додатковим засобом забезпечення достатнього життєвого рівня.

Культура і мистецтво

Цілями державної політики у сфері культури і туризму, втіленням яких на місцевому рівні займається головний розпорядник бюджетних коштів - відділ культури, молоді та спорту та з питань діяльності засобів масової інформації Підгородненської міської  ради (додаток 6), є відродження та духовний розвиток традицій і культури української нації.

Прогнозні граничні показники бюджету територіальної громади головним розпорядником бюджетних коштів розподілені на реалізацію наступних бюджетних програм, а саме:

КПКВ 4030 «Забезпечення діяльності бібліотек» на утримання Підгородненської центральної бібліотеки  та 2 бібліотек – філій  Підгородненської бібліотеки для дітей;

 КПКВ 4040 «Забезпечення діяльності музеїв і виставок» на утримання  2 музеїв;

 КПКВ 4060 «Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів», на утримання 2 будинків культури;

КПКВ 4082 «Інші заходи в галузі культури і мистецтва» на виконання місцевих цільових програм.

Фізична культура і спорт

Цілями державної політики у сфері фізичної культури та спорту, які реалізують  головні розпорядник бюджетних коштів – Підгородненська міська рада (додаток 6), є створення умов для розвитку індивідуальних здібностей спортсменів та досягнення високих спортивних результатів. 

 Прогнозні граничні показники видатків  направлені на КПКВ 5031 «Утримання та навчально-тренувальна робота комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл» на фінансування  дитячо-юнацької спортивної школи  та  Підволочиською селищною радою на проведення навчально-тренувальних зборів і змагань за КПКВ 5061 «Забезпечення діяльності місцевих центрів фізичного здоров`я населення `Спорт для всіх` та проведення фізкультурно-масових заходів серед населення регіону» та на КПКВ 5062 «Підтримка спорту вищих досягнень та організацій, які здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в регіоні.

 Протягом 2022-2024 років планується досягти наступних результатів: створення безпечних умов для залучення широких верств населення до масового спорту; створення стимулів для здорового способу життя й здорових умов праці шляхом розвитку інфраструктури для занять масовим спортом та активного відпочинку.

Житлово-комунальне господарство

Реалізація цілей державної політики, власних повноважень органів місцевого самоврядування в сфері утримання, благоустрою та розвитку житлово-комунального господарства громади, а також у сфері забезпечення ефективного функціонування та розвитку вулично-дорожньої мережі визначена заходами  місцевої програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою  Підгородненської міської ради.

Пріоритетними напрямками розвитку житлово-комунального господарства є: задоволення потреб мешканців в усіх видах житлово-комунальних послуг, створення комфортних умов для проживання та надання їм якісних житлово-комунальних послуг, належне утримання об’єктів комунальної власності, реконструкція системи водопостачання міста та сіл громади, збільшення обсягів робіт капітального ремонту житлового фонду, об’єктів благоустрою.

Транспорт та транспортна інфраструктура

Приорітетами розвитку дорожньо-транспортної інфраструктури у прогнозному періоді є поліпшення наявних об’єктів для потреб економічного розвитку й підвищення якості життя громадян.

Передбачається здійснити такі заходи:

  • проведення робіт з реконструкції і ремонту доріг громади,
  • капітального ремонту тротуарів;
  • підвищення безпеки дорожнього руху.

                                                                                                                                  VII. Бюджет розвитку

      Показники  бюджету  розвитку  за  основними  видами  надходжень  та орієнтовними обсягами витрат у середньостроковому періоді наведені у додатках 9, 10. До бюджету розвитку прогнозується надходження від продажу землі несільськогосподарського призначення. Упродовж середньострокового періоду планується продовжити комплекс робіт, спрямованих на розв’язання актуальних проблем соціально-економічного розвитку громади у галузях освіти, культури, охорони здоров’я, житлово-комунального господарства.


VIII. Взаємовідносини бюджету з іншими бюджетами

          Міжбюджетними трансфертами, які надходять з державного бюджету до  бюджету міської територіальної громади є: базова дотація та освітня субвенція. Найбільшу питому вагу у обсязі міжбюджетних трансфертів займає освітня субвенція з державного бюджету. Темпи зростання обсягів освітньої субвенції з державного бюджету становлять на 2022 рік до плану 2021 року – 109,1%, на 2023 рік до прогнозу  2022 року – 109,5 %, на 2024 рік до прогнозу 2023 року – 106,8 %. Темпи зростання обсягів базової дотації становлять на 2022 рік до плану 2021 року – 105,6%, на 2023 рік до прогнозу  2022 року – 118,0 %, на 2024 рік до прогнозу  2023 року – 118,0 %.

 Міжбюджетні трансферти мають цільове спрямування і використовуються відповідно до порядків їх використання.

         Показники міжбюджетних трансфертів відображені в додатках 11 та 12 цього прогнозу.      

IX. Інші положення та показники прогнозу бюджету

    У Прогнозі бюджету Підгородненської міської  територіальної громади на 2022-2024 роки відсутня інформація для заповнення додатків 4 «Показники місцевого боргу», 5 «Показники гарантованого територіальною громадою міста боргу і надання місцевих гарантій» та 8 «Граничні показники кредитування бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету» передбачених типовою формою прогнозу місцевого бюджету затвердженою наказом міністерством фінансів України 02.06.2021року № 314.   


         Додатки до Прогнозу на 2022-2024 роки 1, 2, 3, 6, 7, 9, 10, 11, 12 додаються. 

 

         Конкретні показники обсягів бюджету міської територіальної громади на 2022-2024 роки будуть уточнюватися залежно від законодавчих змін у бюджетній та податковій політиці, показників соціального та економічного розвитку території та реальних можливостей бюджету на відповідні роки.

 

 

 

 

Міський голова                                                                                   Андрій ГОРБ



 

Додатки
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux