Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» начальника управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Манушак Осипової
ГУ ДПС у Дніпропетровській області, опубліковано 03 липня 2025 року о 15:28

У Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» за темою «Комунікаційна податкова платформа – дієвий механізм співпраці».

На запитання відповідала начальник управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Манушак Осипова.

Питання 1: Добрий день! Що таке комунікаційна податкова платформа та як вона працює?

Відповідь: Вітаю! Комунікаційна податкова платформа – це ефективний інформаційний майданчик для оперативної та якісної комунікації з громадськістю і бізнес-спільнотою Дніпропетровщини, метою якої є допомога платникам у вирішенні нагальних питань, які виникають у їх діяльності.

Для учасників платформи працює окрема скринька dp.ikc@tax.gov.ua, на яку можна надсилати звернення.

Після отримання звернення, фахівець податкової зв’язується з адресатом для визначення формату відповіді та, за необхідності, дати проведення зустрічі зі спеціалістами профільних структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС).

Більш детально про роботу комунікаційної податкової платформи можна ознайомитися на субсайті «Головне управління ДПС у Дніпропетровській області» вебпорталу ДПС, де у розділі «Відеогалерея» розміщено презентаційні матеріали.

Питання 2: Добрий день! Які заходи можуть здійснювати фахівці податкової служби за результатами розгляду звернень, які надходять на комунікаційну податкову платформу?

Відповідь: Добрий день! За потреби суб’єктів звернень фахівцями ГУ ДПС плануються комунікації з платниками у різних форматах, а саме: зустрічі, засідання «круглих столів», семінари тощо, у тому числі і в режимі онлайн.

Питання 3: Вітаємо! Ми представники садівничих товариств і маємо низку питань щодо оподаткування діяльності таких юридичних осіб. Як швидко можна отримати від податкової роз’яснення?

Відповідь: Добрий день! Ви можете скористатися можливостями комунікаційної податкової платформи, звернувшись на електронну скриньку dp.ikc@tax.gov.ua та у зручний для Вас спосіб отримати професійні консультації з питань оподаткування.

Питання 4: Добрий день! На нашому підприємстві працюють переважно особи з інвалідністю. Під час діяльності виникають питання зі сфери оподаткування. Чи є можливим провести для нас семінар?

Відповідь: Вітаю! Так, за потреби суб’єктів звернень фахівцями ГУ ДПС плануються комунікації з платниками у різних форматах, у тому числі і у режимі онлайн.

Онлайн-семінари – є одним із способів спілкування. Ви можете підготувати питання, які Вас цікавлять, та надіслати їх на електронну скриньку dp.ikc@tax.gov.ua. Наші фахівці проведуть інформаційний захід в зручному для Вас форматі.

Радимо платникам податків, організаціям та асоціаціям, які представляють інтереси бізнесу, звертатися на комунікаційну податкову платформу у разі виникнення питань, які потребують оперативного розгляду.

Запрошуємо всіх до спілкування.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux