Підгородненська міська об'єднана територіальна громада
Дніпровський район, Дніпропетровська область
Міські цільові програми на 2022 рік
від 22 грудня 2021р. № 
11 сесія
8^ скликання
ПРОГРАМА Розвитку місцевого самоврядування та сприяння відкритості і прозорості діяльності органів місцевого самоврядування Підгородненської міської територіальної громади на 2021-2023 роки
Опубліковано 22 грудня 2021

РОЗДІЛ 1

ПАСПОРТ

міської цільової програми

Розвитку місцевого самоврядування та сприяння відкритості і прозорості діяльності органів місцевого самоврядування  Підгородненської міської територіальної громади на 2021-2023 роки


1.

Ініціатор розроблення програми

Підгородненська міська рада

2.

Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програми

Розпорядження міського голови «Про розробку та коригування міських цільових програм розвитку Підгородненської міської ради» № 116 від 26.08.2020

3.

Розробник програми

Начальник загального відділу

Кіріченко В.В.

4.

Спів розробники програми

-

5.

Відповідальний виконавець програми

Підгородненська міська рада

6.

Учасники програми

Підгородненська міська рада

7.

Термін реалізації програми

Програма розрахована на 2021 – 2023 роки. Програма виконується в один етап – з січня 2021 року по грудень 2023 року включно.

8.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього,

у тому числі (тис. грн..):

5466,0 тис.грн.

9.1.

коштів місцевого бюджету

5466,0 тис.грн.


коштів інших джерел

-














Розділ ІІ.

Ресурсне забезпечення міської цільової програми

Розвитку місцевого самоврядування та сприяння відкритості і прозорості діяльності органів місцевого самоврядування  Підгородненської міської територіальної громади на 2021-2023 роки


Обсяг коштів, які пропонується

залучити на виконання програми

Етапи виконання програми

Усього витрат на

виконання програми,

тис. гривень

І

2021 рік

2022 рік

2023 рік

Обсяг ресурсів, усього,

у тому числі (тис. грн..):

2531,0

1540,0

1395,0

5466,0

місцевий бюджет

2531,0

1540,0

1395,0

5466,0

районні, міські (міст обласного

підпорядкування) бюджети

 -

 -

 -

 -

кошти небюджетних джерел

 -

 -

 -

 -

 

Фінансування заходів, визначених Програмою, здійснювати за рахунок коштів та у межах планових призначень, з врахуванням фінансових можливостей міського бюджету,  а також за рахунок інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.

Фахівці Підгородненської міської ради розробляють та готують проекти рішень виконавчого комітету Підгородненської міської ради, розпоряджень міського голови щодо організації заходів з підвищення кваліфікації кадрів органів місцевого самоврядування  м. Підгороднє, інформують про використання коштів за відповідний період  за напрямками і обсягами.


 

 

 

Розділ ІІІ. 

Визначення проблем на розв’язання яких спрямована програма.

Сьогодення і майбутнє України, а відтак, і нашої громади, насамперед, пов’язане зі зміцненням місцевих територіальних громад, необхідністю проведення децентралізації влади. Актуальним стало питання щодо вдосконалення системи служби в органах місцевого самоврядування та комунальних підприємствах міста в напрямку зміни концепції підготовки кадрів, без вирішення якого неможливо зробити реальним входження нашої держави до спільноти провідних Європейських країн.

Однією зі складових створення і функціонування дієвої системи управління містом є забезпечення ефективного кадрового менеджменту у виконавчих органах міської ради та у підпорядкованих їй комунальних підприємствах і бюджетних установах.

Підвищення кваліфікації фахівців виконавчих органів Підгородненської міської ради, їхня ініціативність та професійність у розробці рішень і проектів, використання новітніх знань і практик, зокрема, й сучасних комп’ютерних технологій та запровадження системи електронного документообігу, при тісній взаємодії з депутатським корпусом Підгородненської міської ради й громадою міста створюватимуть можливість прийняття більш ефективних рішень в управлінні м. Підгородне.

На сучасному етапі важливо, щоб кожна посадова особа місцевого самоврядування володіла знаннями та уміннями, необхідними для роботи в нинішніх непростих суспільно-політичних умовах. Розвиток кадрів є однією з найважливіших передумов успіху будь-якої справи. З метою економії бюджетних ресурсів особливого значення набуває навчання посадових осіб місцевого самоврядування, важливе місце в якому надається підвищенню кваліфікації кадрів, як виду навчання, що триває без відриву від основного місця роботи, є безперервним, актуальним і забезпечує отримання нових знань. На вирішення цього завдання спрямовано міську Програму підвищення кваліфікації кадрів органів місцевого самоврядування м. Підгородне на 2021-2023р.р.

 

Нормативно-правова база розвитку кадрів 

 

Нормативними актами, що регулюють питання розвитку кадрів  в Україні є:

  • Конституція України;
  • Кодекс законів про працю України;
  •   п. 4 ст. 8 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування в Україні», яким передбачено постійне вдосконалення працівниками органів місцевого самоврядування своєї роботи, підвищення професійної кваліфікації;
  • Закон України «Про вищу освіту»;
  • Закон України «Про зайнятість населення»;
  • Закон України «Про професійний розвиток працівників»;
  • Законів України від 04.02.1998 р. № 74/98-ВР «Про Національну програму інформатизації», від 09.01. 2007 р. № 537 –V «Про основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки»; постанови Кабінету Міністрів України від 04.03. 2004 р. № 253 «Про затвердження Порядку легалізації комп’ютерних програм в органах виконавчої влади»;
  • Указів Президента України:
  • від 14.04.2000 № 599 «Про стратегію реформування системи державної служби в Україні»;від 05.03.2014 № 278 «Про Концепцію адаптації інституту державної служби України до стандартів Європейського Союзу»; від 20.10.2005 р. № 1497/2005 «Про першочергові завдання щодо впровадження новітніх інформаційних технологій»;
  •  Державна цільова програма розвитку державної служби на період до 2016 року;
  • Стратегія  державної кадрової політики  на 2012-2020 роки, затверджена Указом Президента України від 1 лютого 2012 року № 45/2012.
  • Класифікатор професій, що представляє собою складову частину державної системи класифікації та кодування техніко-економічної та соціальної інформації.

 

Розділ ІV

Мета Програми 


Метою Програми є розвиток місцевого самоврядування та сприяння відкритості і прозорості діяльності органів місцевого самоврядування,  підвищення кваліфікації та забезпечення професійного розвитку персоналу посадових осіб Підгородненської міської ради, що сприятиме поліпшенню виконання фахівцями своїх обов’язків, відповідно до вимог сьогодення.

Це, насамперед, стосується організації цілісної взаємопов’язаної системи інформаційних та інструментальних засобів для вирішення завдань інформаційно-аналітичного забезпечення управління містом; реалізації державної політики у сфері інформаційно-телекомунікаційних технологій, відповідно до нормативно-законодавчих вимог та підвищення комп’ютерної, а, відтак, і фахової грамотності спеціалістів органів місцевого самоврядування, вдосконалення їхніх знань з державної української та іноземної англійської мов тощо.

 

 

Розділ V.

 Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблем.

Вирішення проблем на розв’язання, яких направлена Програма, передбачається шляхом  :

Забезпечення участі посадових осіб у вітчизняних та міжнародних заходах, спрямованих на розвиток персоналу органів місцевого самоврядування з метою поширення передового управлінського досвіду (з короткотерміновим стажуванням), та у подальшому – звітування учасників стажування і впровадження отриманого досвіду у виконавчих органах Підгородненської міської ради.

Проведення навчань персоналу з залученням фахівців, що надають консультаційні послуги, зокрема з:

вдосконалення знань інформаційно-комп’ютерних технологій                                     та запровадження системи електронного документообігу.

запровадження системи управління якістю, відповідно до стандарту ІSО 9001:2008.

оволодіння системою знань та умінь, які становлять основу культури сучасної ділової української мови та використовуються при складанні й оформленні службових документів в органах місцевого самоврядування.

удосконалення знань англійської мови.

          5.3. Залучення фахівців та організація навчання відповідальних посадових осіб – представників структурних підрозділів виконавчих органів Підгородненської міської ради з підготовки і надання інформаційних матеріалів про життєдіяльність міста, актуальних для інформування громад для оприлюднення на оновленому офіційному сайті Підгородненської міської ради та поширення в засобах масової інформації (про діяльність виконавчих органів Підгородненської міської ради, управління бюджетом міста, транспортної мережі, земельного та архітектурного устрою, галузей охорони здоров’я, освіти, соціальної та житлово-комунальної сфер, спрощеного користування адміністративними послугами тощо).

Проведення різноманітних комунікативних заходів (тренінгів, консультацій),  зокрема,       щодо:  стратегічного планування; керування людськими ресурсами та проектами; запобігання та протидії проявам корупції; забезпечення ефективності розробки та запровадження стратегічної комунікації в діяльності органів місцевого самоврядування з громадськими організаціями та політичними партіями; отримання основ теоретичних знань з іміджелогії, її змісту, особливостей, практичного призначення; ознайомлення з технологічними засобами і прийомами побудови іміджу органів місцевого самоврядування; формування вмінь практичного імідж-мейкінгу.

Запровадження практики залучення персоналу міської ради до процесу прийняття рішень шляхом анкетування, опитувань, обговорення щодо питань довіри до влади, покращення іміджу органів місцевого самоврядування, визначення тематики навчання посадових осіб виконавчого комітету Підгородненської міської ради та аналізу підсумків його проведення тощо.

Організацію щорічних тематичних робочих поїздок з обміну передовим досвідом в органи місцевого самоврядування інших областей та презентація здобутків  виконавчого комітету Підгородненської міської ради.

 Щорічно веденням підсумків навчання персоналу та відзначенням кращих працівників виконавчих органів Підгородненської міської ради шляхом матеріального заохочення.


Розділ VI.

Напрями діяльності та заходи міської цільової програми

Розвитку місцевого самоврядування та сприяння відкритості і прозорості діяльності органів місцевого самоврядування  Підгородненської міської територіальної громади на 2021-2023 роки


 

1

2

3

4

5

6

7

8

№ з/п

Назва 

напряму діяльності

Заходи

Термін 

виконання

Відповідальний

виконавець

Джерела та обсяги фінансування, 

тис. гривень

Очікувані результати 

виконання заходу




1.1



















Удосконалення роботи виконавчого комітету Підгородненської міської ради

Науково-методичне забезпечення діяльності міської ради  та участі у всеукраїнському й обласному конкурсах проектів та програм розвитку місцевого самоврядування.

Щороку

Дніпропетровська обласна рада, ДРІДУ НАДУ при Президентові України (за згодою), Міжрегіональне управління Нацдержслужби у Дніпропетровській області, навчальні, дослідні та інші заклади, громадські організації (за згодою), Асоціації міст України, Підгородненська міська рада.

кошти місцевого бюджету, кошти інші, незаборонені законодавством джерела

2021

Надання науково-методичної допомоги працівникам апарату ради в підготовці проектів та програм розвитку територій.

2022


30,0

2023



30,0

1.2


Проведення заходів із розвитку місцевого самоврядування.

Щороку

Дніпропетровська обласна рада, регіональні відділення Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування (за згодою) Підгородненська міська рада.

кошти місцевого бюджету, кошти інші, незаборонені законодавством джерела

2021


2022


50,0

2023


50,0

Вивчення, узагальнення та поширення передового вітчизняного досвіду діяльності органів місцевого самоврядування.

1.3


Протокольно-публічні заходи за участю представників органів місцевого самоврядування, громадськості та регіональних відділень Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування (за згодою).

Щороку

Дніпропетровська обласна рада, КУ «Адміністративне управління Дніпропетровської обласної ради», КП «Головний інформаційно-комунікаційний і науково-виробничий центр» Дніпропетровської обласної ради, КЗ «Дніпропетровське регіональне інвестиційне агенство» Дніпропетровської обласної ради.

Підгородненська міська рада

кошти місцевого бюджету, кошти інші, незаборонені законодавством джерела

2021







2022


20.0



2023


20,0

Обмін досвідом, обговорювання та вирішення першочергових проблем територіальних громад.

1.4


Висвітлення діяльності роботи виконавчого комітету та  депутатів Підгородненської міської ради в ЗМІ шляхом укладення договорів

Щороку

Підгородненська міська рада

кошти місцевого бюджету, кошти інші, незаборонені законодавством джерела

2021

5,0


2022

200,0


2023

50,0

Створення прозорої системи для прийняття управлінських рішень органами місцевого самоврядування.

1.5


Підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад, які зараховані до кадрового резерву.

Щороку

Дніпропетровська обласна рада, ДРІДУ НАДУ при Президентові України (за згодою), навчальні, дослідні та інші заклади (за згодою).

кошти місцевого бюджету, кошти інші, незаборонені законодавством джерела

2021

16,0


2022

100,0


2023

100,0

Підвищення рівня фахової підготовки посадових осіб міської ради, депутатів місцевих рад

1.6


Участь депутатського корпусу, посадових осіб місцевого самоврядування у вивченні, аналізі, узагальнені і впровадження вітчизняного та світового досвіду розвитку місцевого самоврядування.

Щороку

Дніпропетровська обласна рада, міські, районні, районні у містах, сільські, селищні ради (за згодою), КЗ «Дніпропетровське регіональне інвестиційне агенство» Дніпропетровської обласної ради (за згодою).

кошти місцевого бюджету, кошти інші, незаборонені законодавством джерела

2021



2022

20,0


2023

25,0

Вивчення й поширення позитивного вітчизняного та світового досвіду для вирішення проблемних питань розвитку місцевих громад.

2.

2.1

Зміцнення матеріально-технічної бази міської ради

Придбання автотранспорту (легкового та мікроавтобусу) для міської ради

Щороку

Підгородненська міська рада, регіональні відділення Всеукраїнських асоціацій органів місцевого самоврядування (за згодою).

кошти місцевого бюджету, кошти інші, незаборонені законодавством джерела

2021



1949,0

Створення умов щодо організації особистого прийому громадян у віддалених населених пунктах, виконання міським головою  власних та делегованих повноважень

Підвищення авторитету посадових осіб, рівня інформованості громадян про діяльність органів місцевого самоврядування.

2022


0,0

2023


00,0

2.2


Придбання оргтехники,сучасних програмних продуктів, офісного обладнання та інш.

Щороку

Дніпропетровська обласна рада, КУ «Адміністративне управління Дніпропетровської обласної ради», КП «Головний інформаційно-комунікаційний і науково-виробничий центр» Дніпропетровської обласної ради, КЗ «Дніпропетровське регіональне інвестиційне агенство» Дніпропетровської обласної ради.

(За згодою) Підгородненська міська рада

кошти місцевого бюджету, кошти інші, незаборонені законодавством джерела

2021



561,0

Підвищення ефективності роботи виконавчого апарату  Підгородненської міської ради та депутатського корпусу.


2022



500,0


2023



500,0

3.

3.1

Заохочення працівників міської ради

Урочисті заходи з нагоди Дня місцевого самоврядування.

Щороку

Підгородненська міська рада

кошти місцевого бюджету, кошти інші, незаборонені законодавством джерела

2021


2022


100,0

2023


100,0

Підвищення авторитету посадових осіб, рівня інформованості громадян про діяльність органів місцевого самоврядування.

3.2


Відзначення грамотами, подяками, нагородами, відзнаками з нагоди професійних, державних свят, пам’ятних дат міст, районів та підприємств.

Щороку

Підгородненська міська рада

кошти місцевого бюджету, кошти інші, незаборонені законодавством джерела

2021



2022


20,0


2023


20,0

Вивчення й поширення позитивного вітчизняного та світового досвіду для вирішення проблемних питань розвитку місцевих громад.

4.

Заходи соціального спрямовування

Підготовка кадрів

Соціальна підтримка органами місцевого самоврядування учасників АТО та їхніх дітей щодо навчання у ДРІДУ НАДУ при Президентові України за ступенем освіти бакалавр, магістр за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування»

Щороку

Дніпропетровська обласна рада, ДРІДУ НАДУ при Президентові України (за згодою).

кошти місцевого бюджету, кошти інші, незаборонені законодавством джерела

2021



Підвищення рівня фахової підготовки, посилення соціального захисту учасників антитерористичної операції та їхніх дітей.

2022


500,0

2023



500,0

 

Реалізація програми Розвитку місцевого самоврядування та сприяння відкритості і прозорості діяльності органів місцевого самоврядування  Підгородненської міської територіальної громади на 2021-2023 роки забезпечить професійний розвиток та вдосконалення діяльності посадових осіб виконавчого комітету Підгородненської міської ради. Становлення процесу стратегічного розвитку кадрового менеджменту сприяє кращому розумінню того, чого прагнуть місцеві жителій інші ключові зацікавлені особи, включаючи й урядові структури, та відповідно до цього – прийняттю ефективних управлінських рішень.

Фінансування Програми забезпечить:

– проведення навчання персоналу з вдосконалення знань інформаційно-комп’ютерних технологій та освоєння роботи в системі електронного документообігу,

– навчання персоналу з оволодіння системою управління якістю, відповідно до стандарту ISO 900:2008, що сприятиме підвищенню якості послуг, які надаються посадовцями населенню міста;

– створення спільної інформаційної системи міста сприятиме публічності роботи підрозділів міської ради та вільному доступу громадян міста до публічної інформації про діяльність виконавчих органів Підгородненської міської ради. Організація навчання відповідальних посадових осіб – представників структурних підрозділів виконавчих органів Підгородненської міської ради з підготовки та надання для оприлюднення на офіційному сайті Підгородненської міської ради актуальних для громадян інформаційних матеріалів забезпечить оперативне інформування населення про життєдіяльність міста. Досягненню зазначеної мети також сприятиме створення:

– єдиної інформаційної системи управління бюджетом міста;

– єдиної системи обміну інформацією між службами міста в галузях охорони здоров’я, освіти та гуманітарної політики, житлово-комунальній сфері, транспортній мережі тощо;

спрощення доступу мешканців Підгороднього до адміністративних послуг.

Участь посадових осіб у вітчизняних та міжнародних заходах та застосування досвіду кращих практик місцевого самоврядування у виконавчих органах Підгородненської міської ради поліпшить умови життя міської територіальної громади.

Отримання працівниками виконавчих органів Підгородненської міської ради консультаційних послуг щодо стратегічного управління, керування людським ресурсом, різноманітними проектами; ефективної розробки та запровадження стратегічної комунікації в діяльності органів місцевого самоврядування з громадськими організаціями та політичними партіямисприятиме процесам демократизації, налагодженню виваженої та спокійної суспільно-політичної ситуації в місті та поліпшенню іміджу органів місцевого самоврядування.

Запозичення кращого вітчизняного та зарубіжного досвіду органів місцевого самоврядування дозволить зробити наше місто більш сучасним та привабливішим, а життя його мешканців – більш комфортним.

Постійне підвищення кваліфікації працівників Підгородненської міської ради дозволить використовувати в їхній роботі нові знання та новітні технології, сприятиме формуванню команди однодумців, спільні зусилля та дії якої першочергово спрямовуватимуться на подальший розвиток м. Підгородне,з врахуванням кращих вітчизняних та закордонних практик.


Розділ VIІ.

 Координація та контроль за ходом виконання Програми.

          Підготовка аналізу  виконання програми покладається на виконавців по напрямкам та завданням, які готують  і подають  до міської ради  окремо узагальнену інформацію про стан виконання програми та пояснювальну записку про роботу щодо її виконання, у разі невиконання – обґрунтування причин.

Після закінчення установленого строку виконання програми не пізніше, ніж у місячний строк  виконавці по напрямкам та завданням складають підсумковий звіт про результати її виконання та подають його на розгляд Підгородненської міської ради разом із пояснювальною запискою.

Координацію дій учасників та виконавців програми здійснює заступник міського голови за розподілом обов’язків.

Контроль за виконанням програми здійснює постійна депутатська  комісія  за напрямком.


.

 


 Міський голова                                                              Андрій ГОРБ

Додатки
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux